Távoli segítségnyújtás

Sok esetben előfordulhat Önnel, hogy szolgáltatásaink beállításait, (pl. weboldal adminisztráció, webáruház adminisztráció, vállalat irányítási rendszerének adminisztrációja) hatékonyabban és kényelmesebben tudja beállítani, kezelni, ha Ön a saját számítógépe előtt ül, mi pedig rácsatlakozva a számítógépére megmutatjuk Önnek a különböző lépéseket.

Hat feltételnek kell teljesülnie ahhoz, hogy távolról be tudjunk jelentkezni az Ön számítógépére / laptopjára, ezek nélkül nem tudunk távolról segíteni Önnek. Ha Önnek már a távsegítség program (AnyDesk) már telepítve van a számítógépén, azaz már korábban telepítésre került, akkor a lenti folyamatokat kezdje a 4. pontnál, illetve a 3/F pontnál, azaz indítsa el a programot a számítógépén.

 


A fenti videóbejátszásra kattintva a program letöltésének és telepítésének az útmutatóját tekintheti meg (angol nyelvű), de különösebb nyelvismeretet nem igényel.

 

Hogyan telepítsem a saját számítógépemre vagy laptopomra a távsegítség programot?

 

1. Legyen bekapcsolva a számítógépe vagy a laptopja. 

2. Legyen működő internet kapcsolata, amit a számítógépe vagy laptopja is elér, azaz aktív az internet kapcsolat rajta. 

3. Fel kell telepítenie a saját számítógépére az általunk javasolt és általunk is használt távsegítség programot (a program neve: AnyDesk). Ezt a folyamatot csak egyszer kell elvégeznie, így a későbbi segítség igénylése alkalmával már csak el kell indítania a programot.

4. El kell indítani a távsegítség programot (AnyDesk).

5. Munkatársunk részére meg kell adnia az Ön egyedi azonosító számát vagy nevét, amit a program ki ír az Ön részére. Ez mutatja a 3/G pont fotója is.

6. Engedélyeznie kell, hogy munkatársunk kapcsolódhasson az Ön számítógépéhez / laptopjához.  Ez mutatja a 3/H pont fotója is.

 

 

 

1. TÖLTSE LE AZ ANYDESK TÁVSEGÍTSÉG PROGRAMOT

 

letoltom a programot off

 

2. NYISSA MEG A LETÖLTÖTT FÁJLT

Ha Google Chrome, vagy Chrome alapú böngészőt használ, akkor a képernyő bal alsó sarkában kattintson a fájlra (AnyDesk.exe), és utána nyomja meg a "futtatás" gombot. Ha Mozilla Firefox bőngészőt használ, akkor kattintson a "fájl mentése" gombra, mentse le a fájlt a számítógépére.  Majd a jobb felső sarokban kattintson a lefele nyíló nyílra, vagy nyomja meg egyszerre a CTRL+J gombokat a billentyűzeten, aztán kattintson az AnyDesk.exe fájlra. Ha pedig Internet Explorer böngészőt használ, akkor középen lent a megjelenő keskeny ablakban kell a "futtatás" gombra kattintania.
 

 

3. TELEPÍTSE A PROGRAMOT

A, Ha rákattintott az AnyDesk.exe fájlra akkor az alábbi kép jelenik meg a képernyőn:
 
 anydesk1
 
 
 
 
B, A program számítógépre történő telepítéséhez kattintson az "AnyDesk telepítése erre a számítógépre" szövegre a program bal szélén, ahogy azt az alábbi képen is mutatjuk:
 
anydesk2
 
 
 
C, Ezek után kattintson a zöld gombra az Elfogadás & Telepítés elvégzéséhez: 
 
anydesk3
 
 
 
D, Amennyiben az Ön számítógépén a felhasználói fiókok felügyelete védelem aktív, akkor az alábbi képen látható esemény jelenik meg, ah ez így van akkor kattintson az Igen gombra. Ha ilyen védelmi ablakot nem lát, akkor a telepítés elindul. 
 
anydesk4
 
 
 
E, Amennyiben sikeresen telepítette a távsegítség programot (AnyDesk), akkor az alábbi kép jelenik meg a képernyőn. A jobb felső sarokban zárja be a programot. Kattintson ehhez az X-re:
 
anydesk5
 
 
 
F, A képernyőn keresse meg az AnyDesk program Ikonját, kattintson rá kétszer. A jövőbeni segítség kérések esetén is erre az ikonra kell Önnek kattintania, ha segítséget szeretne kérni tőlünk:  
 
anydesk6
 
 
 
G, A program indítását követően az alábbi ablak fog megjelenni, az ablak bal felső sarkában látni fog egy adatmezőt amelyben 9 számjegyet lát, amely felett látható Ez a munkaállomás megnevezés (AnyDesk-cím), ezt a számsort kell Önnek a munkatársunk részére megadni, hogy be tudjon jelentkezni az Ön számítógépére / laptopjára:  
 
anydesk7
 
 
 
 
H, A távsegítség programnál biztonsági okokból nem alkalmazunk előre beállított jelszót. Így minden egyes csatlakozásnál, amikor a munkatársunk az Ön számítógépére bejelentkezik, felugrik egy ablak, és Önnek a kapcsolódást engedélyezni kell, amit az zöld Elfogadás gombra kattintva tehet meg. 
 
anydesk8

© 2021. Minden jog fenntartva. Üzemeltető: ECOfield TECH