Rendszergazda szolgáltatás

Rendszergazdai szolgáltatásunk hatékony segítséget ad Önnek az informatikai rendszerének napi biztonságos és hibamentes üzemeltetésében. Rendszergazda szolgáltatásunkat alkalmi vagy folyamatos havi és éves megbízással igényelheti tőlünk. Az áraink tájékoztató jellegűek, minden esetben egyedi ajánlatot adunk.

Rendszergazda szolgáltatásunkban ügyfeleink jellemzően a kis- és középvállalkozási szektor szereplői, néhány nagy vállalkozó is ügyfélkörünket bővíti. Ügyfeleink jellemzően nem tudnak, vagy nem akarnak főállásban rendszergazdát, azaz megfelelő informatikai szakembert alkalmazni, azonban szükségük van megbízható informatikai szakemberekből álló háttértámogatásra, háttércsoportra.

Mi mindezt megadjuk Önnek!

Szolgáltatásunk többféle megfogalmazásban is létezik, úgy mint például kiszervezett rendszergazda, kihelyezett rendszergazda, kiszervezett informatikus, külsős rendszergazda, külsős informatikus és számos megfogalmazásban megtalálható ez a szolgáltatás az interneten. Ha Ön nem főállású rendszergazdát foglalkoztat, mert szeretné költséghatékonyan üzemeltetni vállalkozását, akkor rendszergazda szolgáltatásunk igénybevételével az alábbi előnyökre tehet szert:

  •  Költségként elszámolhatja a szolgáltatásunkat, megspórolva a fizetendő járulékokat
  • Ön nem marad informatikai támogatás nélkül, betegség, vagy szabadság miatt sem
  • Ön több informatikában jártas szakember tudását kaphatja meg tőlünk egy kézből
  •  Szerződés szerinti rendelkezésre állás, és azonnali beavatkozással tud számolni


Rendszergazda szolgáltatásunk, mint technikai háttértámogatás jellege sokrétű, amelyet az Ön technikai, informatikai környezete, és az Ön igényei szerint határozunk meg. Ennél fogva az eseti megbízási forma a rendszeres/időszakos karbantartásokon keresztül a folyamatos rendszergazdai felügyeletig állunk az Ön rendelkezésére. Csökkentve a hibabejelentés és a hibaelhárítás megkezdése közötti időt, munkatársaink távadminisztrációs, illetve telefonos technikai segítségnyújtással segítenek Önnek, vagy hárítanak el egy hibát ebben a formában. Amennyiben a hiba jellege megköveteli a helyszíni személyes beavatkozást, úgy illetékes munkatársunk a lehető leghamarább személyesen is megjelenik Önnél.

 

Távoli technikai segítségnyújtás

Ha elakadt a munkájában, nem várt technikai hiba merült fel és segítségre van szüksége, akkor az interneten keresztüli távoli elérés formájában tudunk Önnek segíteni, ami a leggyorsabb megoldás a hiba természetének, illetve jellegének meghatározásához. Kapcsolódás az Ön informatikai ezsközeihez egyszerű és biztonságos. Csak futtatnia kell számítógépén a szükséges programot, amelyen keresztül munkatársunk csatlakozik az Ön számítógépéhez és azon keresztül az Ön hálózatához. Így Önnek nem kell megvárnia, amíg a munkatársunk a helyszínre érkezik, a távoli asztal szolgáltatással adott esetben azonnal segíteni tudunk Önnek, így Ön rövid időn belül folytathatja a munkáját.


© 2021. Minden jog fenntartva. Üzemeltető: ECOfield TECH