Hatékony adminisztrációs felület?

Spóroljon a humán költségeken a hatékony adminisztrációval

Villámgyors adminisztrációs felület

A gyors és hatékony munkavégzésért a villámgyors és hatékony adminisztrációs felület felel, ahol minden fontos információ és beállítás egy pár kattintással elérhető. Bejelentkezés után azonnal láthatóak a legfontosabb mutatószámok és statisztikák, illetve a legújabb rendelések és azok legfontosabb adatai. A gyorsan átlátható felső-, legördülő menük segítségével minden karnyújtásnyira van.


Tömeges termékfeltöltés és frissítés

Egy egyszerű Excel fájl segítségével teljes körűen karbantarthatja a termékeit, így akár több ezer terméket is pofonegyszerűen lehet menedzselni. Lehetőség van az adatok exportálására is, mely esetben kiválaszthatjuk, hogy mely termékeket (pl. melyik kategóriában lévő termékeket, vagy a csak raktáron lévő termékeket, stb) akarjuk exportálni, és azok mely adataira vagyunk kíváncsiak.



Alkalmazások

Hiányol egy adminisztrációt könnyítő funkciót? Nézzen szét alkalmazásaink között és telepítse ingyenesen azt, ami az Ön számára a leginkább megkönnyíti webáruháza menedzselését. 




Összekapcsolható az általunk fejlesztett ERP ügyviteli rendszerünkel

Ha van egy raktárkészlet kezelő vagy egyéb szoftvere, akkor a ShopRenterrel megvalósítható, hogy ne kelljen duplán rögzíteni az adatokat, hanem automatikusan kerüljenek át a webáruházba. Plusz a webáruházba beérkező rendeléseket fel is kell dolgozni – és habár a csomagok összeállításában sajnos nem segíthetünk, de a számlák kiállításában igen: ha egy kattintással át lehet adni a számlázási adatokat az Ön számlázó programjának.

 

A megrendelések kezelése

A beérkező megrendelések az adminisztrációs felületen kerülnek feldolgozásra, kezelésre. Webáruházainknál a megrendelések egy oldalon kilistázhatók, valamint a részleteik a rendelések részletei is egy kattintás után elérhetővé válnak. A rendelések akár a leadás után is módosíthatók, valamint státusz adható meg nekik, így mindig lehet tudni, hogy az eladási folyamat mely lépésénél tart az adott rendelés. A megrendelések egyszerű kezelését az automatikus e-mailek is segítik, nem kell folyamatosan az admin felületet figyelni, ha beérkezik egy rendelés, rendszerünk automatikusan üzenetet küld Ügyfeleinknek.

Webáruházainkat össze tudjuk kötni számlázó programokkal, így akár egy lépésben kezelhető a rendelés feldolgozása a számlázással, amivel rengeteg időt lehet megspórolni.

A regisztrált felhasználók kezelése

Ahogy egy webshop fejlődik, ahogy egyre többen rendelnek, úgy növekszik a regisztrált felhasználók száma is. Előbb-utóbb elérkezik az az időszak, amikor már átláthatatlan, kezelhetetlen, ha minden felhasználót ömlesztve látsz. Ilyenkor jön jó a csoportosítás lehetősége.

Az általunk készített webshopoknál nem csak csoportok hozhatók létre, hanem az egyes csoportba tartozó felhasználók számára egy kattintással lehet kedvezményeket beállítani. A felhasználók emellet exportálhatók.

Termékek, kategóriák létrehozása, módosítása

A webshop működtetés másik nagy részét a kategóriák és a termékek hozzáadása, módosítása, törlése fogja jelenteni. Webáruházainkban a termékeket, kategóriákat minimális szövegszerkesztési ismeretekkel könnyedén lehet kezelni, nincs szükség programozói képességekre.

Nem mindenki, különösen a nagyobb webáruházak, szeretnek azonban az adminisztrációs felületre belépve egyesével módosítani minden terméket, hanem .csv fájl segítségével módosítják a termékeket, kategóriákat. Webshopjaink erre is lehetőséget biztosítanak. Ha nem tudod, hogy ez mit jelent, akkor sem kell kétségbe esnek, ugyanis Ügyfeleink számára minta .csv-t biztosítunk, ami alapján el lehet kezdeni a saját dokumentum összeállítását, felépítést, ha így szeretnéd webshopodat üzemeltetni.

Fizetési is szállítási lehetőségek módosítása

Gyakran előfordul webshop működtetés során, hogy megváltoznak a szállítási, fizetési feltételek, lehetőségek, költségek. A jó adminisztrációs felületet az is jellemzi, hogy minden ilyen módosítást a webshop üzemeltetője saját maga el tudjon végezni, ne kelljen mindenhez programozó segítségét kérni.

Webshopjaink admin felületén könnyedén változtathatók a szállítási költségek, értékhatárok, lehetőségek, valamint a fizetési lehetőségek is egyszerűen módosíthatók.

Keresőoptimalizálási (SEO) lehetőségek

Egyre több webshop tulajdonos ismeri fel a keresőoptimalizálásban rejlő lehetőségeket. Minél előrébb szerepel webshopod a Google-ben, annál több látogatóra, rendelésre lehet számítani. A SEO egyes teendői programozásbeli átalakítások, azonban a termékek, kategóriák leírásai, meta címkéi, a tartalmak formázása az adminisztrációs felületen keresztül megoldható kell, hogy legyenek.

 


Webáruház adminisztrációs lehetőségek

Összefoglalás Webáruház indítása előtt nem csak a vásárlók számára látható felületet érdemes tanulmányozni, megismerni, hanem a webáruház adminisztrációs felületét is. Az admin felület azt a felületet jelenti, ahol a webshop üzemeltetője tudja módosítani, változtatni a webshop tartalmait, termékeit, kategóriáit. Webáruház indításkor mindenképpen olyan webshopot válassz, amely könnyedén üzemeltethető, mert ezzel időt és erőforrásokat spórolhatsz meg magadnak.

Webáruház bemutató Admin felülete ide kattintva megtekinthető

Néhány fontosabb Admin funkció

Az ADENDA WebShop webáruházunkban rengeteg funkció van jelen, amelyek segítik a webáruház adminisztrációját. A teljesség igénye nélkül itt néhányat kiemelünk.
An Exquisitely Designed
Flex is a vibrant design with various integrated elements to provide a seamless and versatile template environment. A visually rich template design with seamlessly integrated interactive and animated elements.
Flexible Headers
Well Documented

© 2021. Minden jog fenntartva. Üzemeltető: ECOfield TECH